APMOKĖJIMAS
Norėdami apsipirkti mūsų internetinėje parduotuvėje ir vėliau matyti savo užsakymų istoriją, turite užsiregistruoti. Jeigu skubate – pirkimo procesą galite užbaigti ir neatlikę registracijos. Tačiau privalote pateikti būtiną informaciją, kuri yra reikalinga prekių pristatymui.
Pasirinkę norimas įsigyti prekes bei apmokėjimo būdą, tęskite apmokėjimą, kol savo ekrane pamatysite užsakymo patvirtinimą. Jį taip pat atsiųsime ir Jūsų nurodytu el. pašto adresu.
Apmokėjimai už mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes yra atliekami per PayPal bei PaySera platformas, kuriose galite rinktis iš kelių skirtingų mokėjimo būdų.
PREKIŲ PRISTATYMAS
Mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes pristatome visoje Lietuvoje, naudojantis OMNIVA, LP EXPRESS bei DPD paštomatais. Prekės yra išsiunčiamos per 1 – 2 darbo dienas po apmokėjimo gavimo ir yra pristatomos per 1 – 3 darbo dienas nuo po užsakymo išsiuntimo.
Užsakymo formoje yra labai svarbu teisingai nurodyti adresą, pašto kodą bei telefoną. Jeigu suklydote pildydami šią informaciją, negalime atsakyti už galimą prekių nepristatymą.
Nuo tam tikros pirkinių krepšelio sumos mes galime pasiūlyti nemokamą siuntimą. Ši suma ir nemokamo siuntimo sąlygos gali bet kurio metu būti keičiamos.
GRĄŽINIMAS
Internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės gali būti grąžintos per 14 dienų. Grąžinamos prekės turi atitikti šias sąlygas:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
Norint grąžinti mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes, prašome kreiptis elektroniniu paštu adresu info@aloeunique.lt
Prekių gražinimo atveju, siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.